HMHCbanner-1920-3.jpg HMHCbanner-1920-4A.jpg HMHCbanners-1920-JJ-13.jpg MA3-2018 10 14.jpg MB-2022 11 27 HMHC H1 - Leiden H1-003.jpg MB-2022 11 27 HMHC H1 - Leiden H1-021.jpg MB-2022 11 27 HMHC H1 - Leiden H1-047.jpg Veld3.JPG
 
Algemeen

Inleveren van keeperstassen: 1 en 2 juli

Nieuws afbeelding 17-6
Veel teams hebben hun laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld. Teams zonder vaste keeper wordt verzocht hun keeperstassen in te leveren. Hierbij vragen wij om de volgende voorbereidende stappen te ondernemen:
  • Leeg de tas volledig en keer deze om. Verwijder alle overbodige rommel en zandkorrels.
  • Helm, klompen, legguards, bodyprotector en handschoenen: afnemen met een sopje.
  • Keepersshirt, tok, broek, en elleboogbeschermers: wassen in de wasmachine en daarna schoon in de tas stoppen.
  • Veldbandjes: om de klompen plaatsen.
  • Zaalbandjes: in het zijvak van de tas opbergen.
  • Als je door de jaren heen zaalballen hebt verzameld, lever deze dan in samen met de tas, zodat we komend jaar weer zaalballen kunnen uitdelen.
  • Stop een A4-tje in de tas met de teamcode en eventuele items die aan vervanging toe zijn.
  • Heb je een krat met bidons, lever deze dan ook in.

Zorg ervoor dat de tas compleet en schoon wordt ingeleverd, zoals je hem zelf graag zou ontvangen. Bij correcte inlevering wordt de betaalde borg via een Tikkie teruggestort.

Inlevermomenten
Maandag 1 juli: tussen 19:30 en 20:30 uur
Dinsdag 2 juli: tussen 19:30 en 20:30 uur

Instructies voor vaste keepers
Vaste keepers die doorgaan, houden hun tas. Zorg ervoor dat de uitrusting wordt schoongemaakt en bewaar de tas in de locker op de club. Mocht je extra spullen nodig hebben, en dit nog niet hebben doorgegeven, maak dan een afspraak met een van ons om te bepalen wat er vervangen moet worden.

Met sportieve groet,
Anouk de Martelaere, Marco van der Hulst
Materiaalcommissie