HMHC

SUPPORT

HMHC eindgebruikersondersteuning

Beste HMHCer


als je op deze pagina terecht bent gekomen dan heb je helaas een probleem met iets. Om je zo snel mogelijk te helpen, hebben we per onderwerp de juiste contactpersonen voor je op een rijtje gezet. Binnenkort zullen we ook meer gedetailleerde informatie hier delen met jullie.


sportieve groet!

Onderwerp Team E-mailadres
HMHC website Communicatiecommissie [email protected]
HMHC app Lisa X team [email protected]
Mijn HMHC Lisa X team [email protected]
Lisa Beheer Lisa X team [email protected]
Microsoft IT Services [email protected]

Veel gestelde vragen

Hier vind je een verzameling van vragen die we bij het Lisa Team binnen hebben gekregen. Kijk even goed of het antwoord op jouw vraag hier misschien tussen zit. Scheelt weer een mailtje, belletje of appje en zorgt voor een snelle glimlach.

  • Mijn gegevens wijzigen

    Als er een wijziging is in je gegevens dan horen we dat graag zo snel mogelijk. Het enige dat je zelf mag aanpassen zijn je e-mail adres en je telefoonnummer. 


    Een adreswijziging moet je mailen naar de ledenadministratie


    Hoe wijzig je je e-mail en telefoonnummer?


    • Open de app en klik op je profiel naam boven in het scherm of rechtsonder.
    • Bij contactgegevens druk je op Wijzig
    • Nu ben je in het scherm waar je je primaire e-mail adres en je mobiele nummer kan wijzigen.
    • Denk er goed om dat je het vinkje voor de factuur aan laat staan!
    • Mocht je een extra e-mail adres willen toevoegen voor bv een ouder dan moet je eerst naar benenden scrollen en dit doen onder "Overige e-mailadressen" (doe je dit onder 'Contact e-mail' dan krijg je mogelijk een foutmelding
    • Een exrta mobiel nummer kan je toevoegen onder de sectie mobiel.
    • Zorg je ervoor dat je wel een label meegeeft aan een extra nummer of e-mail adres?

    Het is in Mijn HMHC op dit moment helaas niet mogelijk om deze contactgegevens te wijzigen.

    Mail Ledenadministratie
  • Lukt inloggen in de app of Mijn HMHC niet?

    Om gebruik te kunnen maken van de nieuwe app of Mijn HMHC moet je vanuit privacy overwegingen een nieuw wachtwoord aanmaken om in te loggen. Hierover heb je een e-mail gekregen. Kan je die niet meer vinden? Geen probleem.


    Ga dan naar https://mijn.lisahockey.nl/reset-password en vraag een nieuw wachtwoord aan. Hiervoor heb je je clublidnummer en je e-mailadres nodig.


    Als dit hebt ingevuld, dan krijg je een nieuwe e-mail met de optie om een nieuw wachtwoord te maken, daarmee kan je dan vervolgens inloggen op Mijn HMHC en op de nieuwe app.


    Zorg ook dat je altijd de laatste HMHC clubapp geinstalleerd hebt, of dat deze is geupdate naar de laatste versie.

Share by: