HMHC
Beste HMHCer
als je op deze pagina terecht bent gekomen dan heb je helaas een probleem met iets. Om je zo snel mogelijk te helpen, hebben we per onderwerp de juiste contactpersonen voor je op een rijtje gezet. Binnenkort zullen we ook meer gedetailleerde informatie hier delen met jullie.
sportieve groet!
Onderwerp | Team | E-mailadres |
---|---|---|
HMHC website | Communicatiecommissie | [email protected] |
HMHC app | Lisa X team | [email protected] |
Mijn HMHC | Lisa X team | [email protected] |
Lisa Beheer | Lisa X team | [email protected] |
Microsoft | IT Services | [email protected] |
Hier vind je een verzameling van vragen die we bij het Lisa Team binnen hebben gekregen. Kijk even goed of het antwoord op jouw vraag hier misschien tussen zit. Scheelt weer een mailtje, belletje of appje en zorgt voor een snelle glimlach.
Als er een wijziging is in je gegevens dan horen we dat graag zo snel mogelijk. Het enige dat je zelf mag aanpassen zijn je e-mail adres en je telefoonnummer.
Een adreswijziging moet je mailen naar de ledenadministratie
Hoe wijzig je je e-mail en telefoonnummer?
Het is in Mijn HMHC op dit moment helaas niet mogelijk om deze contactgegevens te wijzigen.
Om gebruik te kunnen maken van de nieuwe app of Mijn HMHC moet je vanuit privacy overwegingen een nieuw wachtwoord aanmaken om in te loggen. Hierover heb je een e-mail gekregen. Kan je die niet meer vinden? Geen probleem.
Ga dan naar https://mijn.lisahockey.nl/reset-password en vraag een nieuw wachtwoord aan. Hiervoor heb je je clublidnummer en je e-mailadres nodig.
Als dit hebt ingevuld, dan krijg je een nieuwe e-mail met de optie om een nieuw wachtwoord te maken, daarmee kan je dan vervolgens inloggen op Mijn HMHC en op de nieuwe app.
Zorg ook dat je altijd de laatste HMHC clubapp geinstalleerd hebt, of dat deze is geupdate naar de laatste versie.
All Rights Reserved | HMHC Hilversum | Powered by LISA